dimecres, 12 de novembre del 2008

12 de Novembre de 2008

I ARA...LLAGUETES

- Buenos dias... 8:00 del matí. Com cada dia, aquestes són les paraules que em desperten junt amb la safata que deixen sobre la taula. Espero l’analítica i després em prenc quasi tot el got de llet amb la pasta que m’hagin dut: briox, croisant, pa, madalenes,...; abans sempre m’hi posava Nocilla però ara, des de fa una setmana, ja no em ve de gust. Espero no haver-la avorrit, això si que seria trist!

- La resta del matí, fins que ve el papa, miro una sèrie que tinc guardada.

- A les 11:00 arriba el papa i acabem de mirar la pel.lícula d’ahir “En que piensan las mujeres”. Mentre, passa l’equip: Dr.Sierra, cap d’infermeria, capellà, psicòloga i assistent social, que venen un cop a la setmana per veure com va tot. Al cap d’una estona passen els doctors de l’equip que em porta i em pregunten si hi ha cap novetat; avui m’ha sortit una llaga a cada banda de la boca.

- Prop de les 12:00 em dutxo, cosa que ahir em va fer mandra i no vaig fer.

- Al migdia m’entren la safata del dinar amb un arròs tipus paella molt bo i carn estofada amb bolets; menjo bastanta paella però de la carn molt poca doncs em fa mal a la boca.

- La mama, abans d’anar-se’n a dinar amb el papa, em posa la crema per damunt dels granets que, donada l’extensió a cobrir, haurem de demanar-ne un cubell ple.

- El papa a les 15:00 ja torna a ser aquí i comencem a mirar “Spiderman” amb diverses interrupcions per netejar l’habitació, arreglar el catèter, penjar medicaments a “la meva mà dreta”, portar-me el berenar i un laxant ... a veure si buido.

- La mama arriba a les 17:30 i el papa se’n va per poder tornar aquí a veure el partit del Barça.

- Passem l’estona escrivint i fent “mimos” fins les 19:00, quan em porten el sopar. De primer hi ha espinacs amb crema de llet però ja ens van dir que sopa sempre en podia demanar i aprofito per fer el canvi; m’acabo tota la pasta i deixo el caldo. De segon hi ha truita de patata però la olor ja em molesta. A la nevera tenia guardades unes natilles de xocolata i sembla que em venen molt de gust però a la primera cullerada ja ho deixo córrer; la infermera, super amable, me’n porta unes de crema i en prenc la meitat.

- Són les 20:30 i arriba el papa disposat a veure el partit del Barça, la mama m’està acabant de posar la crema per els granets i en acabar marxa cap a casa. Mirem el Barça i al cap de poc arriba el Roger que també ve a veure el partit amb mi. Ens avorrim els tres gamarussuos aquí mirant el partit del Barça i en acabat marxen cap a casa i jo reposo una miqueta fins que ja marxo a dormir...

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Miquel!!

oiss pobret k
haurà avorrit la nocilla jeje

Segueix amb el blog
que és fantàstic!!!


Per cert la pel·lícula
de Spiderman és molt dolentaaa jeje


cuida't molt


un petó!!!


Michèle

Anònim ha dit...

Quina sensació que t'ha de fer la visita de tota la comitiva en plè.

Passat a la Nutella!!Plataforma pro-Nutella.

Petonets!

Lali

Anònim ha dit...

Hello Miquel,
les pelis, quan te les sàpigues de memòria prova a veure-les IN ENGLISH!!!!
Recordes els vells temps del cole amb la tele tronada?
I per recuperar-te del trauma de la nocilla potser Chocolat et pot anar bé...
Vaja, molts records dels Pérez-Rossell (Enric, Núria, Rosa Ma, LLuís)

Anònim ha dit...

Per culpa de les plaquetes,
ara t'han sortit llaguetes.
Has aborrit la Nocilla
i t'has de menjar una natilla.

Ja veus que fa el ciberespai...
Tu escribint en un blog
i jo fent poemes.

Una abraçada i continua explicant-nos el dia a dia amb aquest humor tant sa.
Núria

Unknown ha dit...

Hola Miquel,
pel que veiem el dia que "buidis", avisa, que hi haurà desbandada general....

Esteve i Mercè

Anònim ha dit...

ei Miquel! no se si aquest comentari sortirá els altre que hi fet no els se veure. Be doncs com ja vàrem parlar aquest dia estic tranquila de que ho portis tot moly be i amb molt bona filosofia. Aixo es el millor, vius intensament cada moment i pensa que fora de la teva "gabia" molts estem esperant la teva tornada al mon amb la feina, les presses, les cites, etc... Un petó i fins aviat.