diumenge, 9 de novembre del 2008

09 de Novembre de 2008

PER FI UNA BONA NIT

- Ooohhhh...! Són les 8:00. Ja tenia ganes de poder dormir, el papa també ha dormit bé encara que no crec que el silló sigui comparable al llit.

- Són quasi les 9:00 i la mama ja està aquí. Esmorzo i el papa ja marxa.

- Aquests dies, sobretot a partir d’ahir, estic molt mimós. Normalment, sempre que la mama em volia fer alguna carícia, li deia que parés, que no fos pesada i ella es quedava amb les ganes; ara, en canvi, sóc jo que n’hi demano contínuament, m’agrada i em fa sentir millor. Suposo que, en aquests moments, ho necessito. La mama està encantada de poder mimar al seu nen petit.

- Passa la doctora i li fem el nostre llistat de preguntes que ella va contestant amb molta paciència i, en acabar, ens diu: “Què, he passat l’examen?”

- Cap a les 13:00 em porten el dinar amb una fideuà molt bona de la que em menjo quasi la meitat que, tenint en compte el poc que menjo aquests dies, és tot un èxit. A més a més m’ho he menjat assegut en el silló, senyal que avui està sent un bon dia, espero seguir així.

- A les 15:00, després d’una gran sessió de “mimos”, arriba el papa. La mama marxa i ens posem a fer la migdiada fins les 16:00 tocades. Em prenc quasi tot un got de llet amb Cola –Cao per berenar.

- Passo la resta de la tarda amb el papa veient la tele i escrivint. Per cert, aquests últims dies, tinc contractats dos “negres” que escriuen per mi; són el papa i la mama però l’únic que fan és escriure el que “El rei de la suite” els dicta i no deixo que la mama redacti al seu estil massa correcte que no és el meu.

- A les 18:00 arriba la mama i marxa el papa. Passo la resta de la tarda-vespre entre els “mimos” de la mama, escrivint i sopant una mica de calamars a la romana.

- Per cert, estic molt agraït a tothom que es preocupa per mi. Molta gent m’envia missatges que no contesto, però si que els llegeixo i valoro molt. A vegades tampoc contesto les trucades perquè tinc el mòbil en silenci per descansar millor.

- GRÀCIES A TOTS I TOTES !!!!!!!!!!!!!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Miquel!!!!

Ais me'n alegro
que et trobis millor!
ja m'espantava quan no
contestaves els sms jeje

bueno bueno, per el que dius et cuiden molt bé no??


va cuida't molt!!


un petó i una abraçada!!!



Michèle

Unknown ha dit...

Hola "osito amoroso" (qui ho havi de dir...)

Segur que aquests mimos són el millor que li pots donar a la mare en aquests moments.

Celebro que et vagis trobant ja molt millor després d'uns quants dies horribles.

Tot i que anem parlant cada dia per telèfon (això del mans lliures és genial), ja tenia ganes de deixar-te alguna cosa per escrit.

Continua amb aquesta actitud tan positiva, segur que et farà recuperar molt més ràpid i molt millor.

Aprofitem que estàs carinyós:
Un petó i moltes abraçades.

Esteve

Unknown ha dit...

MIKI estas fet un crak!!

Va k aixo ja ho tens jejeje

Estas fet tot un escrtitor.. et vas ekivoca de batxillerat.. el humanistic t'hauria anat com anell al dit jajaja

Cuidat!

Anònim ha dit...

Hola Miquel!
Aquesta tarda he estat a Arenys amb el Xavier i he recordat que quan ereu petits el Roger i tú i baixaba la rierada, de seguida sortieu amb les botetes posades i no us perdieu l'espectacle per res del mon. Llavors he pensat que com et trobaries però no he trucat per no atabalar-vos i ara he vist la teva crònica.
Ja saps que et desitgem el millor.
Continua escribint, que és bona teràpia per tots.
Petons!!!
Paloma

Anònim ha dit...

UFFFF
Ja he acabat amb tots els missatges pendents.
M'alegro que hagis pogut dormir i que estiguis tant ben cuidat.
Segons sembla tot el personal d'aquí també és un 10 oi?
Molts anims Miquel, que el pitjor ja ha passat.
Núria

Anònim ha dit...

Hola, nano! Sóc el pare d'en Guillem, Pau, Arnau i Ferran...així segur que saps qui sóc.
La Nuri m'ha comentat tot el teu procés, i des del primer moment he estat convençut que tot aniria i anirà molt bé, segur!!!
Tens uns pares molt potents, que s'estimen i t'estimen, tio!
Avui m'ha dit que tenies un bloc, una autèntica bitàcora de navegar pel mar de la vida, i més en aquest moments teus, i m'he atrevit a escriure't unes ratlletes.
Si tens qualsevol pregunta, dubte, xerrar una mica, o el que vulguis...ja saps, si puc ajudar-te millor que millor. Records! Canya!

Anònim ha dit...

Hola Miquel!!

Avui quan he explicat a la Núria que la vindria a buscar el Roger per portar-la a música m'ha pregunata si a tú ja t'havíen posat el líquid del Roger i després m'ha preguntat com estaves. Li he fet un resum de les teves peripècies a l'hospital.

ânims que estàs en bones mans de metges, de mama i papa, i en bona medula de germà.

Una forta abraçada desde la distància.

Lali

Anònim ha dit...

hola, miquel¡
segueixo fil per randa la teva evolució via núria; tens molta trempera i no sé si donar-te ànims perquè em sembla que no te'n calen,t'imagino a l'hospital amb la teva catxassa i el teu sentit d'humor de sempre i ironitzant,sense sorna, amb classe, amb les infermeres i l'altre personal que per allí hi deu pulular. Molts records, tamé al teu germà, al toni i a la rosa
manuel

Anònim ha dit...

HOLA MIQUEL MAN CAIGUT 2 DENTS
NÚRIA S.