dilluns, 17 de novembre del 2008

17 de Novembre de 2008

ON HI HA PÈL HI HA ALEGRIA? DONCS QUINA LLÀSTIMA!

- El dia d’ahir no va ser un dia de grans canvis. A les 13:00 vaig dinar força bé i, de postres, vaig anar a prendre un kiwi que m’havien portat de casa doncs m’agraden molt i ...Quin mal, joder! L’acidesa del kiwi al tocar-me les llagues em feia molt mal i fins i tot em ploraven els ulls.

- A la tarda, em van posar una nova ració de plaquetes; com que abans m’han de posar el Benadril(antihistamínic) em vaig anar endormiscant i vaig fer ben just per poder sopar.

- A les 21:00 arriba en Roger per sentir amb mi el partit del Barça; intentem veure-ho per Internet (gràcies a l’Edu, el meu cosí, que ens diu una web).La 1ª part la veiem genial però la 2ª no hi ha manera, la seguim per RAC 1. Sort que el Barça guanya!

- Avui ja m’he despertat amb l’ull dret molt plorós i el nas tapat i que em raja contínuament; és molt pesat, potser preferiria tenir vòmits. La llum em molesta a la vista i, per tant, quasi no puc veure la tele ni fer anar l’ordinador. M’avorreixo molt i estic putejat. De tota manera tot això és molt normal doncs tinc la mucosa fastiguejada per culpa de la quimio. També m’han sortit més llagues i em porten un dispensador de morfina que, en principi, no tinc intenció de fer servir(els metges em diuen que, tal com tinc la boca, m’hauria de fer molt mal; però jo trobo que tampoc n’hi ha per tant).

- A les 17:00 ve la Maite(la meva tieta-padrina)i em porta una coca.

- Com que el cabell va caient poc a poc i em deixa el coixí ple de pelets, em porten un esparadrap de seda per arrencar-me el cabell a tires. No em fa gens de mal doncs el cabell quasi no està agafat.

- Cap al vespre, sobre les 21:30, després de marxar el papa i estant aquí la mama, em puja la febre a 38º i m’han de fer el “protocol” que consisteix a treure sang de cada via del catèter per veure si hi ha alguna infecció. Del braç també em treuen sang per analitzar-la; sort que avui me n’havien posat mig litre, que si no...(bé, m’han posat mig litre d’hematies,és a dir glòbuls vermells). Després em posen un paracetamol per abaixar la febre i un antibiòtic.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Visca la pissara i la mare que la va parir!!! va sentir el pou a Rac1?


Va ànims Miquel!


Arnau Shawarmero!

PER cert, anem líders en solitari, cap derrota i tot els victòries amb dedicatòria cap a l'hospital de St Pau!!

Anònim ha dit...

Ja comencen les tonteries de la quimio: febreta, mocs, més llaguetes, ... Paciència que bon humor no te'n falta.
Sembla molt bestia això d'arrancar-se el pel a tires no?
Molts anims Miquel, tu ets un bon groc.
Núria

Anònim ha dit...

Ei Miquel!
Jo també m'estic llegint "El món groc", és un llibre que està molt bé.
En el teu cas, segur que t'ajuda a tirar endavant, com sempre ho has fet!
Una abraçada ben forta!
Gemma

Anònim ha dit...

Eooooooo... ja em van explicar això de l´esparadrap, ja.... que bo, no m´imagino la pinta que deurieu fer arrencant pelitos...
Ala nen, a seguir lluitant... per cert, "El mon groc"? Quan l´acabis me´l passes... que me n´han parlat molt bé...

Petonets de la cuxineta...

Anònim ha dit...

Eih!! Miquel quin goig veuret.. i veuret amb aquest humor innat amb tu. Ànims !!! que aquesta "putada" te data de caducitat.. i cada dia que passa, es un dia menys d'estar a Sant Pau.
un peto.
maria

Anònim ha dit...

Ànims Miquel!!
Veiem que estàs una mica fastiguejat amb els transtorns de tot plegat. Segueix lluitant que cada dia que passa és un menys que queda. Fes com quan esperes el final de curs i vas tatxant dies al calendari. Com es diu en els parts, "que sigui una hora curta", i que ben aviat et deixin marxar a casa.

Segueix amb bon humor!!

Una abraçada ben forta i molts petonets de tots els Fontde.

Anònim ha dit...

Hola Scaramouche!. M'he enterat d'aquest "petit encostipat" teu, fa pocs dies. Res, només dir-te que et trucaré, i veurens serà més difícil perque jo sempre tik refredat, jeje, i ja e llgit la teva llista.

Cebollo!, sentu no haver-me enterat abans, per poder fer-te riure en algun momentet.

Una abraçaca del Marius Marin Pantera!.

Anònim ha dit...

que tal fillolet? ja vas acabar de depilarte?,tranquil estas guapo igual. Acabo de llegir di 17 i poses que et va venir febre, seria per la "coca", be per qui no ho sápigue era de Montserrat, que ningu pensi malament. Fins aviat i molts petonets