dimecres, 19 de novembre del 2008

19 de Novembre de 2008

DIA D’INCIDÈNCIES

- Ahir dimarts va ser un dia força tranquil, les úniques novetats van ser que m’han col·locat una bomba de morfina, que no utilitzo perquè no em fa falta. Em continua fent mal l’ull sobre tot amb la llum així que procuro estar sempre a les fosques. Ara, definitivament, “no tinc un pèl de tonto”, ja he arribat a la categoria de “pelón”.

- A les 8:00 l’analítica i l’esmorzar a l’hora,però no esmorzo fins a les 9:30 ja que em fa molt mal l’ull i el cap, és horrible;així estic tot el matí estirat, amb els ulls tancats i amb les persianes baixades.

- Els metges i el papa arriben a les 10:30 i em diuen que em faran un TAC per veure què tinc a l’ull. Cap a les 12:00 arriba l’ambulància que m’ha d’acompanyar a urgències del mateix hospital de Sant Pau,per fer-me el TAC. Mentre me l’estant fent m’entra molta pixera i se’m fa etern. Després torno a l’habitació i allà em relaxo, ja que començava a estar marejat i cansat. El TAC confirma el pronòstic del metges: Sinusitis. El doctor Barba diu que m’ enviaran a l’otorrino per extreure’m una mostra de la infecció del sinus dret, però no serà fins demà.

- Al migdia, a les 14:00 em posen plaquetes i abans la premedicació, que em dóna son, estic menjant-me la poma del dinar i quasi que m’adormo.

- Passo la tarda estirat al llit, mig endormiscat per la morfina doncs encara que són dosis molt baixes em deixa atontat.

- A les 19:00 em porten el sopar i jo, com sempre, demano sopeta. De segon hi ha peix amb arròs i, com que la mama em va portar de casa uns brics de tomàquet fregit, demano permís i me’n poso pel damunt; m’agrada més però ara aquest bric s’haurà de llençar o portar-lo a casa (sort que era dels petits).

- A les 22:00, després d’haver-me posat la crema, marxa la mama cap a casa.

VULL APROFITAR PER FER UNA CRIDA A LA DONACIÓ DE SANG; NO US PODEU IMAGINAR LO NECESSÀRIA QUE ÉS.

A CASA TOTS SOM DONANTS DE SANG, PER TANT, JA N’ESTÀVEM CONSCIENCIATS, PERÒ A PARTIR DE LA MEVA ENFERMETAT ENS HEM ADONAT QUE HI HA MOLTES MALALTIES COM LA MEVA, I TANTES ALTRES, QUE NO TENEN CURACIÓ POSSIBLE SENSE MOLTES TRANSFUSIONS.

FINS AQUEST MOMENT A MI EM DEUEN HAVER FET MÉS DE VINT TRANSFUSIONS DE PLAQUETES I, EN CADA BOSSA HI HA LES PLAQUETES DE 6 DONANTS...IMAGINEU-VOS-HO I FEU CÀLCULS.

NO VULL DIR AMB AIXÒ QUE HAGUEU DE VENIR AQUÍ, A SANT PAU, A DONAR SANG PER A MI, SI NO QUE HO TINGUEU EN COMPTE I, QUAN POGUEU I ON PUGUEU, EN DONEU.

POTSER, SENSE SABER-HO, ESTAREU SALVANT UNA VIDA.

ELS MALALTS US NECESSITEM!

7 comentaris:

Mireia ha dit...

Miquel!
Realment és un repte a la meva vida, ja que en sóc molt i molt conscient, i dic repte perquè jo sóc molt aprensiva i segur que cauria rodona, però m'és igual, ho vull intentar i sé q ho fare aviat.

I ara amb tu molt més.

T'estimo amic meu!

Mire

Anònim ha dit...

ostres miquel..
tens tota la raó amb això
de donar sang..
Una acció tan "insignificant"
per a nosaltres arriba a
salvar les vides dels altres!


cuida't molt rei!!

un petó!


Michèle

Anònim ha dit...

Hola nano
Molt bé aquesta crida! No arribarà tant lluny com les institucionals però crec que serà més efectiva pels que ho llegeixin.
Jo ja em vaig fer donant l'any passat i ara fins d'aquí un temps no puc tornar-hi però així que pugui hi tornaré. T'ho aseguro.
I a continuar lluitant!
Anims Miquele
Núria

Nuria (Fenix) ha dit...

Hola Miquel:
Només és per dir-te que un dilluns de cada mes ,una colla de voluntaries de St.Joan de Deu ,de Manresa,fem campanya per donació de sang .Cert que passar habitació
perhabitació,urgencies,consultoris etc.fá adonar-nos, que a la gent li costa de donar aquest tresor que tots tenim a dins nostre."Que si les agulles,que tenen por de caure rodons... que la hepatitis. uffff..
No obstant varem fer "feina" i si que és va recollir " tresor" que tanta falta fa.Hi ha persones concienciades i altres que al parlar amb ell s'animen a fer el pas.Gràcies per fer aquesta crida desde el teu blog.
Una forta abraçada !! Endevant que
ho aconsseguiras!! Nuria

Anònim ha dit...

Hola Miqueló!

Ets un crac! M'ha encantat aquesta crida. Ho faré i això que no ho he fet mai. Tens molta raó. Hi ha experiències que et fan obrir els ulls.

Ànims Miquel.

Segueix lluitant amb el mateix humor i valentia que fins ara.

Bona nit i a descansar.

Mercè (la tieta)

Anònim ha dit...

Miquel!

Quin poder de convicció!
Miquel for president!!!!!!!!!

Apart de la conya, téns moltíssima raó. Jo he donat sang només un parell o tres de cops a la meva vida. I perque em va venir rodat. Realment, és importantíssim, però entres en la roda del dia a dia i no queda temps per ser generós amb tant poca cosa.

ETS UN EXEMPLE PER TOTS NOSALTRES.

ÀNIMS I A SEGUIR LLUITANT!!

Una forta abraçada.

Lali

Anònim ha dit...

ei miquel sóc el Bernat, el teu cusí.
Donscs quines fotos més guays.
M'ha fet reflexionar molt, pero Jo sóc menor d'edat i no puc donar sang, així donscs...
S'hi està còmode a la teva nova casa?

uenu ia escriuras quelcom

dew